Prawdopodobnie to będzie to ale niewiem ile to będzie kosztować napewno drogo :shock:
Problem z nie zapalającym sie Xenonem
Zwiń
X
-
Problem z nie zapalającym sie Xenonem
Witam
Panowie mam, problem kupiłem lampy Xenony do mojej Octavki, no i z jedną lampą jest problem tego typu, że włącza się nie za każdym razem.Żarniki są nowe, nie jest to również wina przetwornicy(próbowałem przełożyć z jednej lampy do drugiej i nic to nie dało). Kiedyś czytałem na forum coś o wadliwej serii lamp do Skody, ale nie mogę znaleźć tego wątku. Czy ktoś miał podobny problem i udało mu sie może to rozwiązać? Dodam tylko,że fabrycznie miałem zwykłe lampy i do Xenonów kupiłem zestaw Kufatec.1.9TDI ALH 148,6km + 311Nm
-
-
Modułu nie przekładałem(spróbuję w poniedziałek), co do instalacji to żadnych przeróbek jeszcze nie było(podłączyłem tylko przejściówki Kufatec-a H4->Xenon, więc żadnego cięcia, lutowania itp. nie było. Poziomowanie zostawiłem na okres pomiędzy świętami a nowym rokiem.Czy podłączenie samych przejściówek bez poziomowania może powodować to, że prawa lampa nie zawsze się włącza?Sprawa wygląda w ten sposób wsiadam do samochodu włączam światła nie ma prawego światełka, kilka prób włączenia i wyłączenia i za którymś razem zapala sie prawa lampa.1.9TDI ALH 148,6km + 311Nm
Komentarz
-
-
Dzisiaj zamieniłem te"startery" stronami tzn. z prawej lampy do lewej i na odwrót, prawa lampa zapala za każdym razem, natomiast lewa niestety nie, a więc na 99% walnięty ten starter. Czy wie ktoś gdzie można to kupić bo ASO 640zł trochę dużo. Wielkie podziękowania dla kolegi "Maicroft"1.9TDI ALH 148,6km + 311Nm
Komentarz
-
-
Podpowiem ci co ja mialem w VW golf III taki sam problem od 3 dni mam skode ale tam zalozylem i dzisla wszystko OK
Kupilem nowe xenony w pazdzierniku i od poczatku bylo tak jak piszesz jak wlaczalem na zimnym silniku to swiecil jeden a drugi tylko mrugnol
Jak auto rozgrzalem zapalily sie oba wiec sadze ze u mnie bylo powodem ze za mala moc z akumulatora podaje ja mialem maly bo 50 amper a octavia musi miec 70ah( dzis kupowalem a mam 1.8 125kini 20V) jak masz podobny silnik albo diesla to zacznj od akumulatora i napiecia. a jak nie pomaga to xenony zmien.
W gnieznie jest dobry gosc co sie tym bawi
Pozdr BanscheLaurin & klement 140km czarna niunia
Komentarz
-
-
A co ma pojemość (wielkość) akumulatora mierzona w ah (amerogodzinach) do zdolności zapalania żarników ksenonowych?
Każdy sprawny akumulator 12V niezależnie od jego pojemności ma takie samo napięcie nominalne. Owszem może mieć innych prąd rozruchowy (chwilowy) ale to zupelnie inna bajka.
Moc a co za tym idzie i prad potrzebny do pracy żarników ksenonowych jest znacznie mniejszy niż przy standardowych żarówek halogenowych. Jedynie podczas zapalania żarników pobierany może być przez ułamek sekundy większy prąd ale i tak w porównaniu do pradu jaki potrzebny jest do rozruchu silnika to mały pikuś. Druga sprawa, że w momencie pracy silnika stan aku nie powienien już odgrywać aż takiej roli pod warunkiem, że sprawny jest alternator i układ ładowania. Więc generalnie jeśli aku potrafi bez problemu uruchomić silnik to raczej nie będzie miało problemu w uruchomieniu lamp ksenonowych.
Raczej macie problem ze starterem lub napięciem jakie podawane jest na lampy. W O2 trzeba np. zmienić kodowanie sterownika aby podawał wyższe niż standardowe 12V napięcie na lampy ksenonowe. Może w O1 jest podobnie?Powered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
Komentarz